Saturday, August 25, 2012

SPMers





Salam Aidilfitri yang ke-7 kot.
Wussup yo! Okayy takmo ngepek2 lebih laa.
dah pukul 11 lebih. tak packing lagi.
baru lepas iron seluar kerja Papa satu almari -,-'
okay tak rungut punn laa ;)

The last Thursday #senyumlebar
the one and only meeting friends during this raya holidays.
Suppose, 6org. tolak tolak. tggl 4 :)
Miera, Syazleen, Hanis and ME -___-
Hoyehh. Aku agree nak kuar punn sbbnya kwn setaman.
Syazleen, Hanis and me. We were friends since
PRIMARY yawww. Geng Berbasikal ke sekolah agama.
kiteorg pun sekolah pagi yg sama.
bykk ohh kenangan yang manis untuk diimbau.
cuba kalau Mummy still bertegas tak bg aku naik basikal gi sekolah agama.
hidup mewah jek naik kereta, ada supir hantar pergi balik.
Itu laa, lg kita hdup sng,
takde kesusahan sikit. kita takkan belajar menghargai.
Aku sygg Aleen sampai sekarang.
seingat aku, aku mmg suka dgn perangai gilos dia.
harhar, mari kenal dia. baru kau tahuu :)
but semuanya dulu kannn.
Harap sgt nak jumpa geng berbasikal kiteorg dulu :3

Okayy. Miera. Aku rinduu kitaorg yg dulu.
Selalu lepakk rumah dia dulu.
Keluar gi sawah together. buat hw sama2 kdg2.
hangout laa yg plg belambak. manatak.
Parents Miera kalau Miera keluar dgn sesiapa takde aku
Parents dia ralat sikit. hewhew
baget aku Bodyguard.
Selalu tompang parent miera dulu #taktahusegan

Hanis :) Okay dah berpunya. all the best !
Wehh korang, goodluck taw trial.
PEACE #melambai2

No comments:

Post a Comment