Friday, August 17, 2012

28th


Hi awak awak.Itew baru pulang semalam. pukul 12lbh tgh hari. Itew teman kan budak agama yg habis paper semalam. itew dah habis paper hari Rabu. tp sengaja gedik gedik stay sekolah smpai Khamis. but takde apa perlu menyesal dgn tindakan untuk stay sehari kat sekolah. sbb ada benda yg mmg susah aku dpt kat sana. and I am so so grateful. hekhek. Alhamdulillah ;

TRIAL SBP is OVER

Akan tetapi kegembiraan ituu sentiasa tidak berpihak kat akuu. lepas habis paper Bio Rabu tuu, dpt pulaa jadual TRIAL NEGERI pulerr. Dah tuu, betul betul hari Isnin woii naik sekolah. not even a day for us to feel free. terus menerus laa exam ni. Takpe2. If thats the best for me, I'll fight for the days. Heyy! Esok dah malam raya :DD 

Nahhh! I feel nothing. EMPTY! tahh nak aje raya ditundakan bulan 12. Possible laa kann. okay mengarut je aku. First day raya punya baju tak beli lagi. Sedih takk ? Sebulan tak balik. Fikir raya punn masa lps habis Trial SBP Rabu lepas. Manatak fikir struggle Trial. Haihh. Nak SHOPPINGGGGGG! Tadi sampai MC, nmpak Akak Fauzan. dia terus toleh belakang mcm nak cari seserang. aku punn sama. okay nampk Fauzan. Nakk tegur, tp teringt msg latest Fauzan. tak jadi. hurmmm. Jalan dalam sikit. Nampak Mieza. kwn aku sama batch ngan abg aku. haihh jodoh. Ttbe jumpa Temenggung Jugah, hahahahaha. Okay tak baik kau Tera. aku jumpa Teha. Kwn baik aku. FINE, EX-BESTFRIEND. hehe. lepas bbdk naik Bas msg2, aku punn jalan2 kejap. then call Mum suruh abg amek akuuu :)

YaAllah. Giler byk ehh sebulan berpuasa kat skola punya cerita. BEST BEST sgt! Okay my last year Ramadan di SBPIS :'( But ini sgt awesome! Nnti2 aku post okay. tp byk kat camera MAIZATUL RAHIM :'( dia pula online. err. takper2 nnti dah ada gmbr aku post okay ;) kenyit satu mata. Tadi, bebuka kat Orkid Hotel. Alhamdulillah, its been so long tak berlima seperti tadi. hehe. Aunty Corine ngan Uncle Mond baru smpai Melaka tadi. dan Aunty Lil siapp ehh belikan anak buah kesayangan dia niyh COCONUT SHAKE KLEBANG yg Marvelous. hewhew. okay nak tahuuu takk ? tggu post aku nnti. malam td, merupakan malam bersejarah dalam hidup aku :)

1 comment: