Monday, July 23, 2012

Ekspresi Remaja bersama Perdana Menteri












Jyeah! Syiokk habiss..
Okayy haritu (070712) - Sabtu
Suppose sekolah aku ada Kemuncak
Hari Kokurikulum. but then
ada program ni. so memandangkan
fivers dan Form 3 kan tak involve
dalam mggu Kokurikulum.
so Cikgu Zamir suruh join this thing.
Mula2 ramai berderet bdk F5 prempuan pergi.
dan main tarik2 aku join, ttbe haktuihh
masa mlm kebudayaan Islam,
konsert Amar tuu,
bbdk tarik diri kata, tahun last
soo nak join hari koku.
aku dah mcm eh eh pulaa
aku punn nak tarik diri, tp tgk
Mai mcm pening2 cari org, aku diam jele.
Mai punn suppose pergi tp tah cmne dia pula
masuk Pertandingan memasak hari koku
top top masa the day nak gerak,
aik? bdk F4 punn ada. biarlaa

Aku pujuk hati, dgn kata
Tera dpt sijil kebangsaan kott
dann bila org tnya betul kau okay kiteorg tak pergi
aku hnya senyum dan kata
aku okay jee, boleh cari jantan.
hewhew, layann :)

Okay sampai2. aku blur pehal dieorg suruh aku pakai baju pengakap tp semua kat sana pkai baju Pandu Puteri. Blur, dah semua perempuann jee. hakhakhak, tp ada laa lelaki bbdk pengakap dan org2 incharge for the occassion. Pengakap ada tetamu undangan. dan tak ramai pun. kontijen Melaka Daerah Jassin terpilih. So Im the lucky one laa niyh eh ? err. harhar. form5 perempuan tggl sikit je pergi.. aku, DM ngan Diyanah. Layaannn.. dgn boys form 5 laa rmai. Bila smpai jee, mmg pelik laa knp semua Pndu Puteri. sbbnya biasalaa cikgu Selandar, last minute suruh cari org tp tak bgtau punn apa program, main lanyak pergi. Masuk Stadium Negara Kuala Lumpur untuk pertama kalinya, Siyes GEMPAKK ! Crowd sgt laa masyukkkk. Sporting, main ombak ombak yg angkat2 tngan tuu, thenn jerit2 something apa yg diarahkan. tgk Performance bbdk SUPERB giler baii. harhar, Pancaragam best laa, terasa kat dlm citer mat salleh apa tahh tajuk dia. then Band dr sekola TKC dan Etc, Tarian Boria dan bdk2 kecik menari. sumpah comel bbdk tari. dgn seragam dieorg yg masyukk. dan juga Choir yg sgt solute dieorg. bdk sekolah rendah Choir dah pandai. byk lagu yg aku plg suka lagu apatah yg "lajuku laju blabla"haha yg lagu tema impak Maksima kot dan satu lgu inglish. alamak lupa lak lagu apa, okay2 dah ingat FIREWORK. Bersemangat betul persembahan. haihh. ptg tuu baru PM dtg. 


Okay first time aku bertemu PM. tapi tak jakun punn huwaa huwaa. Then lepas perucapan ada nyanyi daripada artis. Aigoo !~~ Me likey. Ada Aliff Satar, Faizal Tahir, Ikhwal Hafiz dan sape tah sorg lagi. Gamat bila Faizal Tahir masuk. perghh nak tercabut skru2 kat Stadium tuu. dia nyanyi lagu gemuruh. Aliff satar nyanyi lagu saya anak Malaysia, sorg perempuan ni lagu in the eye of the world. ke apatah. dan ikhwal lagu anak kampung. aku pernah dgr lagu ni dr bbdk pengakap raja. siyes tak tertarik langsung tp lepas harituu perghh suka punya kemain lagi. aigoo! tak tahuu lee minat yg mana si yg menyanyi ke lagu tuu. tp siyes i've fallen in love with that song. aigoo aigoo


Ya Allah, aku giler syukur aku pergi haritu sbb sgt enjoy. first time dtg event mcmtu. dapat juga rasa hurmm. time bbdk nari siyes rasa nak turun dan nari bersama. hewhew, dah bdn mcm mmak org nak nari ngan bbdk kecik. makanan yg dirog sediakan kemain TOP ! wakakakkap. mahal2 pula, KFC set, Kenny rogers, buger king and etc. mahu terburai kalau dilayan. See ?! kenapa aku kata aku bersyukur pergi this thing !



Okaay tgkk tuu. err Diyanah ada dlm vedio tuu. harhar ssgt laa ngeri aku around them.
mana taknya, Ya Allah main pelok pula artis tuu.
herann bg aku mcm aku kena electric current tgk aksi
dieorg. okay bukan aku sok suci, aku
mmg dibesarkan di sekeliling yg sosial tp
tgk aksi dieorg aku shock. harhar
berkat masuk SBPIS leww niyh. kuikuiuikui lawaks.
okay. conclusionnya. aku sgt2 happy haritu
sampai kat skola mlm tuu punn
lewat pkul 10 mlm. hewhew
tamaaatt -,-'

No comments:

Post a Comment